همشهری آنلاین: بورس تهران بعد از دو روز ریزش سنگین و بازگشت به کانال ۶۱ هزار واحدی در معاملات امروز صعودی شد و به مدار مثبت برگشت.

Exchange

ایسنا نوشت: در معاملات امروز بورس تهران قیمت سهام برخی شرکتها اندکی رشد کرد و شاخص بورس به مدد رشد قیمت برخی نمادها از روند ریزشی خود فاصله گرفت و به مدار مثبت بازگشت به طوری که در معاملات امروز بعد از چند روز ریزش مداوم، دماسنج تالار شیشه ای سبز رنگ شد و با 248 واحدی افزایش به نیمه 61 هزار واحد رسید.

روند صعودی بورس در حالی امروز تجربه شد که بورس تهران همچنان از ابهامات اقتصادی و کمبود نقدینگی و عدم حمایت از صنایع رنج می برد و سهامدارن خود را از ابتدای سال تا کنون زیان ده های شدید تجربه کرده اند و در انتظار انتشار اخبار مثبت اقتصادی و رفع ابهام از صنایع مختلف بورسی هستند.

در بازار امروز شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، نفت و گاز پارسیان، بانک صادرات، بانک ملت، صندوق بازنشستگی، پتروشیمی مبین و بانک تجارت از شرکتهای مثبت بازار سرمایه و موثر در رشد شاخص بودند. در این میان فولاد مبارکه، تاپیکو و سیمان فارس و خوزستان مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز برخلاف روزهای گذشته ارزش و حجم معاملات رشد کرد به طوری که 106 میلیون سهم به ارزش 285 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 263 هزار میلیارد تومان رسید.

کد خبر 308173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha